Geleneksel çocuk oyunlarını merkeze alan bu uygulama, öğrencilerin zihinsel ve fiziksel gelişimlerini desteklemenin yanı sıra, oyun yoluyla öğrenmeyi eğlenceli ve kalıcı hale getirmiştir. Öğrenciler, hem sosyalleşmiş hem de problem çözme, iletişim kurma ve sorumluluk alma gibi beceriler kazanmışlardır. Öğrencilerin aktif katılımı ve kendi öğrenme süreçlerini yönetmeleri teşvik edilmiştir. Yedi Kule, Köşe Kapmaca, Saklambaç ve Üç Taş gibi geleneksel oyunlar oynanmış, bu süreçte öğrenciler eğlenerek öğrenmiş, kültürel değerlerle bağ kurmuşlardır. Öğretmenler rehberlik edici, okul yönetimi ise destekleyici bir rol üstlenmiş; oyunlar, öğrencilerle okul arasında olumlu ve motive edici bir etkileşim ortamı oluşturmuştur.